sjuk tjej

Hej på er,friska jävlar..
Skoja bara,lite ironi sådär mitt på dagen.Bestämde mig för att stanna hemma idag,halsen är lite ur funktion
tror jag.. Ont som fan,känns som att det sitter nå skit där men a jag vet inte.Fick ändå gå upp tidigt imorse
eftersom det är måndag och jag ska hem till min käre far.Så kom hit till Holma tidigt och fick se att pappa 
också var hemma.Fast han verkar inte speciellt sjuk,den jäveln.Men ah,vid 10 åkte vi och köpte nybakt bröd
och lite annat gått från affären.Sen har vi degat framför en massa bra filmer hela dagen.Nyss gjorde jag ett
ryck och tog mig upp ur soffan.Packat upp kläderna och fixat till lite på rummet.Nu blir det ett ryck ner i soffan
igen,eller hur man säger.Ah,kanske hör av mig sen om jag orkar.Heeeeirå !








Hej sjukling! Vilka fina bilder. Du är duktig du. Borde satsa mer på fotografering! Gå den där kursen med Maja som ni pratade om. Det skulle vara kul. Sitter här och jobbar och lyssnar på Sean Paul :-). Det blir lite roligare då. Love you babe! Pusselipuss

2010-09-06 | 16:27:53

:( krya på dig bästaste !

2010-09-06 | 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback