saturday morning

Godmorgon,vaknade typ nyss...
Gårdagen var helt okej.Tog halv åtta tåget mot skyttorp,på tåget satt också Emelie,Maja och massa mer.
Sen tog vi bussen från Skyttorp till Österby.Maja gick hem och fixa sig och jag gick med Emelie hem till
henne.Lyssnade på bra musik medans emsss fixade sig,sen kom Maja också.Drog väl ut vid halv tio kanske ?
Hittade grabbarna sittandes nere vid skolan,så vi joina dom.Satt där och snackade skit och var lite överallt.
Vid ett tog jag bussen hem till lilla holma igen.Riktigt kul att träffa Emelie igen,saknat den bruden !
Idag så blir det myskväll eller så åker jag till Österby och är där istället,vi får se hur det blir.
Nu blir de frulle sen slår jag på nån bra film och myser ner mig under täcket.Hööörs '

Har ingen ny bild eller nått eftersom jag sitter på andra datornr,blir en bild sen 06
med massa familjer på grönan,  bl.a alvas :) saknade tider !










ikväll ska vi ha kul!

vi baah kör, eller?! ♥

2010-09-25 | 15:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback