grym kille

Hejhej,hoppas allt är bra med er !
Satt och kollade på Idol igår kväll.Olle Hedberg var ju helt klart bäst,så jäkla skön kille.Älskar när han går
över till Lady,grymt '



 _____________________________________________________________________________________________

Idag har jag varit i skolan,ett tag iallafall.Gick på so och no lektionen sen blev det för jobbigt med halsen.
Så då tog jag halv elva tåget hem igen.Men hade grejer med hem så jag kunde plugga lite hemma med 
det jag låg efter i.Men jag verkar faktist inte ligga efter så mycket,skönt.
Sitter och pratar med bra vänner på msn,och snart blir det käk.Lägger kanske in lite bilder på kissemiss
senare,min lilla sötnos som följer efter mig vart jag än går.Lockade lite lätt när jag var ute med kameran och
hon kommer som ett skott och vill bli fotad,gölligt.Aaaaa, mycket intressant inlägg måste jag säga..nooot.Heido


han va grym (Y)

2010-09-09 | 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback