Ah '

Äntligen helg,skönt och behövande.
Igår tog jag och Alva bussen in till stan för att leta efter praoplats till vecka 42 och 43.Det gick som en dans
på rosor,haha.Första veckan kommer vi praoa på Café Cappuccino och andra veckan på Rififi,det blir perfa.
När vi var klara med det tog vi en fika på Kafferummet Storken.Sen kollade vi på kläder lite snabbt och tog 
halv sju bussen hem.Var hemma vid halv åtta igen.Tog en snabb dusch sen fixa mig och gick ut med Maja.Var ute,träffade lite nissar sen hem till Emelie på kafferep.Skrattade en hel del,som vi alltid gör.Galet glad över att
jag träffade er,ni är bäst ♥ Kom hem vid tolv kanske.Bytte om och tog med mig Jossan och gick hem till Anton
där det var massa folk.Satt och kollade på tv och prata strunt..ehehe.Var hemma vid två igen. 

Nu har jag precis ätit gott med Jossan och Plastis.Ska ta en dusch och sen hoppas jag på att få träffa dom bästa.
Får se vad vi hittar på.Juste,ska lägga upp lite bilder på finaste Awin också.Vi tog med oss kameran på lunchen
i torsdags och gick runt och knäppte lite.




Awinii


Awin Emma Shahen och Idil


Söta lilla Simon och Awin


Rooobin 



du är bäst!♥

2010-09-05 | 14:18:15

hahaha guuuud nej ful bild på mig :O

men fett fina bilder du tar!! :)

2010-09-07 | 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback