prao

HejsanHoppsan bloggen !
Tillbaka efter en toppenhelg med mina underbara vänner.Har verkligen haft superkul,tack alla !
Nu har jag och alvis börjat praoa dåra,den här veckan på Café Cappuccino och nästa vecka på Rififi.
Hitills har det gått bra,lagom mycke att göra och lunchen vi får är jätte god,speciellt det vi fick idag,
hade aldrig ätit det förut men det var typ grillad macka med fyllning av avacado tomat m.m :) mumma.
Våra arbetstider är riktigt bra också haha,idag jobbade vi bara från elva till halv två ;) i måndags till tre.
Men måste lägga mig tidigt så jag orkar,lägger upp lite bilder först bara !
lördags
Godnatt !




HAHAHAH, vafan gör jag och emeliee?!?!?!?

fyfan... skämms. . .. . . .

2010-10-20 | 13:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback