lite bilder från mobilen

eve och awin på no'n                                              felicia och felicia sjunger på spanskan haha..
pontus,chrille                                                         chrille,eve och daniel
oscar,grymt snygg..
någraaa                                                                snö !?
idag
Hinner inte med bloggen,fullt upp med skolan och är det inte de så är jag oftast ute eller på nått annat.
Men jag ska försöka ha lite bättre uppdatering,ehehe..
Snart tar jag med mig Maja och går till Emelie som är hemma över helgen,puss på det ! :)
- vet att texten under bilderna blev helt knas men orkar inte ändra


ye, vi ska ha kul! :) <3

2010-10-15 | 19:36:53

heej tovee! vi lär ju ses nu när det är höstlov och grejer? kanske nån dag efter praon ?:) ta en fika lr så hihi puss<3

2010-10-17 | 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback