ehe

Varför sitter jag här för ? Jo för att tåghelvete blev inställt,och det känns onödigt att åka in till stan för att dansa
i en halvtimme och sen behöva vänta på bussen i en halvtimme.Så jag får väl stanna hemma dåra.Bädda ner
mig i soffan och kolla på film eller något.Ska iallafall gå och göra te,mumsi.Får inte glöma dricka med sugrör,
annars blir tänderna bruna och gula och det vill vi ju inte ? Ni visste väl att tänderna blir brunare av te än av
kaffe ? just därför använder man sugrör när man dricker te och kaffe,prima ! ;) haha tönt men det är så ju..
hhaarree bbrraa :*


haha, tror jag noll på asså ;)

2010-10-24 | 20:16:09

HAHA juste det julia sa, ska fan också börja med det(a)<3

2010-10-24 | 20:52:08

HAHA juste det julia sa, ska fan också börja med det(a)<3

2010-10-24 | 20:52:27

frågestund på bloggen! :)

2010-10-28 | 18:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback