tjolahopp tjolahey här kommer en crazy chey

Helgen har varit ganska chill faktist,man kan ju behöva såna helger ibland med.I fredags så vare ju
halloween middag här på gesällgatan,min och majas mamma hade kokat ihop någon spöklig kväll haha..
Klockan sex fick vi komma in till mitt hus där det var spöklig musik,rök i köket,stor gryta med händer i,
massa trassel i fönstren och a jag vet inte riktigt.Sen bjöd Anette the häx och Karin the devil oss på tacos.
Efter det körde vi presentleken,jag och Maja fick med oss en marabou,haha dåliga tjejer men bättre än inget.
Sen kom Anton,Pontus och Diar hit.Vi drack kaffe och hade det bra bara.Senare drog Diar och Pontus,jag och
Anton drog ut.Träffade på Maja och Adam,gick runt och hade lite kul,och sen hem.Igår hände det inte riktigt
lika mycket.Jag och Maja följde med min familj på julmarknad,kul ? Nej.Gick hem och drack kaffe och tjockade
i oss chokladbollar som vi köpt från marknaden,fast jag orkade inte ens en halv.Sen käkade ja tillsammans med
Majas familj,kebabtallrik.Kommer gå upp typ 20 kg efter att käkat kebabtallrik två gånger den här veckan + en
massa fika,faan.Kommer rulla fram..Sen hände det inte så mycke mer igår,gick ut med Martin en stund bara.
Idag är det dans då,orkar inte..får se hur de blir.Slänger upp lite bilder och slutar prata om massa ointressanta
saker nu..


coola brudar

2010-11-14 | 13:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback