myskväll

Heej !

Stannar hemma och myser med familjen ikväll.Egentligen skulle Maja kommit hit och vi skulle lagat tacos
och grejer men hon kunde inte.Så nu har jag precis käkat lite tacos med pappa,syster och farmor,gott !
Senare blir det tvmys med grönsaker och dipp,så jäkla gott.Har godis och chips med men ska försöka skippa
det ikväll och vara lite nyttig för det behövs kan jag lova.Får inte komma i säng så sent heller eftersom jag ska
upp tidigt imorgon och åka till guc på öppet hus.Skiter i öppet hus på min skola,vill åka till guc istället och kolla
lite.Funderar faktist på att gå media med foto profil på guc.Med det menar jag inte att jag är bra på att fota,men
vill lära mig och bli bra på det,tycker att det är riktigt kul ;) Men det är ett tag kvar tills vi ska välja satt ingenting
är solklart än..Men jaja,får se om jag hör av mig någonting imorgon.Eller om jag hinner kanske jag ska säga,vill
ju såklart umgås med min älskade vän Fannii så mycket jag kan när hon är här,vi träffas ju inte så ofta.
Men har jag riktigt tråkigt senare så kanske jag uppdaterar lite,hööööörs hej '






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback