min helg

Helgen har varit riktigt bra,spenderats med helt rätt folk !

Fredag : Stan med Maja,fick med mig vantar o mössa,tre par trosor och en bh.Käk på donken och en chailatte
på Waynes Coffee.Sen va vi nöjda så vi tog tåget hem till mig,packade ihop grejer och vidare med nästa tåg till
Österby.Fixade till oss lite och sen gick vi till unkan en stund.Sen tog vi med oss Pl och gick hem till Emelie.
Va där till halv ett sen hem till Maja,satt och kollade runt på datorn och åt chips.Anton,Filip och Kim blev lite
frestade så dom kom över med epan och fick lite chips dom också.Väckte hela gatan tror jag,måste dom ha gjort.
Vid fyra sov vi sen.

Lördag : Låg hemma och latade oss hela dagen,kollade på beck med Karin och Niklas.Vid tio gick vi iväg till
Emelie för att hälsa på hennes boiifriend,drack kaffe och hade det trevligt bara.Gick förbi Kim gjorde vi också,trevlans där med ! haha

Söndag : Tog elva bussen hem.Jag och syster gick över till farmor och blev bjudna på lasange och god efterrätt.
Hjälpte farmor lite grann och sen gick vi hem.Satte mig och skrev en uppsats om John Steinbeck,läxa tillsvenskan.
Nu ska jag snart fixa till mig lite och sen ta tåget in till stan och dansa,har ingen lust,men jag måste..vet att det är
kul när jag väl är där.Lägger upp lite bilder innan jag drar.Hööörs another time,ciaoo.







snygg brud på bilderna där asså! <3

2010-11-07 | 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback