miljoner år i skolan..nästan iallfall

Dags att blogga nu igen kanske ?
Fast om vad,finns inte speciellt mycket att skriva.Kan försöka iallfall,ehe wish me luck ?
Nej men,har varit i skolan igår och idag.Dagen idag gick långsamt och dessutom skulle
vi gå till halv fyra,längsta dagen i veckan.Dagen började med musik.Jag och tjejerna
satt och övade till julavslutningen.Jag och halva min klass ska uppträda med en låt plus
lite dans..vet inte hur vi ska fixa det men aaaa,jag kommer vara sämst det är det ända
jag vet.Sen hade vi bild o spanska och massa andra tråkiga lektioner.Efter det fick man
typ kämpa hem i snöstorm,fyfan vilket ruttet väder det är ute.Men orka sitta och skriva
om skolan och hur jag tar mig hem.Mamma kommer när som helst,ska träffa henne en
snabbis och sen sova.Ligger redan nerbäddad och väntar på min käre moder.
Hörs en annan dag när det finns lite roligare grejer att berätta än skola,Godnatt !


Hejsan, några planer för helgen? :)

2010-11-25 | 15:22:55

Hejsan, några planer för helgen? :)

2010-11-25 | 15:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback