långa nätter

Heeey där.
Har haft en skit bra helg med mina skit braiga vänner.I fredags bio som jag berättade.Sen i lördags åkte jag först
till mormor där hela släkten träffades för att fira henne.Åt gott och kollade film med kusinerna,trevligt.Sen fanns det inte speciellt mycket att göra så jag tog med josefine och åkte tillbaka till österby.Gick hem till anton där också diar och filip var.Vi drack kaffe och fetade oss med bullar,haha tjockt.Sen pratade vi bort hela kvällen/natten om massa läskiga saker.Sen vid halv tre tog vi en nattpromenix,normala.I söndags fyllde älskade alva femton bast.Så jag tog med mig killarna och drog hem till henne där också Nattah och Jessica var,blev en bra kväll men kanske inte ett så bra slut,nån dum jävel hade lagt glödande kol i papperskorgen så köket började brinna..smaaaart ! Men det löste sig ganska bra tillslut tror jag.I måndags vare chill hela dagen lång.Jag och maja låg och kollade på filmer och åt chips och dipp.Och sen åt jag god mat hos maja och god glass till efterrätt,efter det rullade vi till unkan typ ? haha..Träffade underbara emelie som har kommit hem och är hemma över lovet också,härligt.Såklart körde vi på kafferep hos emelie också,och pratade en massa.Sov kvar en natt längre i österby.På tisdan va jag inne hos maja hela dagen också,mitt andra hem typ ? eller tredje blir det ju.Och sen till unkan efter att vi käkat,sen tog jag nio bussen hem till holma.Och nu sitter jag här och inte gör ett skit.Pappa har köpt hem lite dipp och grönsaker till mig så ska göra i ordning de och kolla på någon film.Sen imorgon kommer maja så bäst för mig att jag är uppe i tid.Idag vaknade jag liksom halv tre,inte likt mig.Har verkligen vänt på dygnet,gått och lagt mig mellan två och fyra sen i lördags..inte bra.Så idag måste jag försöka lägga mig i skaplig tid ehehe.Men nu blir det för mycket skitsnack,vi hörs en annan gång när jag orkar skriva.Hööörs hej :))
lite tråkiga mobilbilder..
jag nån kväll                                                             söta ida
och berra med såklart                                              dregglar..fyfan va gott
alivs på cafe cappuccino                                           kungen i kassan ?
några speciella pizzor dom gjorde till oss nån dag          diar och anton livrädda efter bion ?



haaaaaaaaaaalv tre, du är tokig kvinna! ;)

<3

2010-11-03 | 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback