heldag i stan

Hejhej

Kom hem för ett tag sen.Har spenderat dagen i stan med mamma och syster.Först till stenhagen för att
syster spelade match.Storvreta-Stenhagen,7-1,härligt ! Efter det handlade vi massvis med mat och andra
grejer på maxi,dels för att vi ska fira mig imorgon och bjuda på massa pajjer :) När vi var klara där åkte
vi vidare till gränby.Jag fick med mig tre söta toppar och två fina ringar hem + lite småsaker till rummet.
Klockan sex var det dags att fira kusin som fyllde 21 i somras.Inte en aning varför vi firar så här sent men
trevligt var det iallafall.Slänger upp några bilder som mamma tog med min kamera när vi va där,om en stund
kommer det några bilder på va jag köpte också !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback