tisdag




HejHej
Två bilder jag tog här hemma på gården,båda bilderna på samma blomma,om man nu kan kalla det blomma..
Praoen idag gick precis lika bra som alla andra dagar.Hade lite långtråkigt i en timme men om man räknar bort
de så var de helt okej.Har sorterat upp kläder,packeterat,hjälpt till att vika vid tryckeriet och liknande.Kanske
inte det bästa stället att praoa på men det duger bra.Rätt chill faktist ;) Men nu ska jag inte babbla om det.
Tidigare idag vid halv sju gick jag och pappa upp till IP för att kolla match,premiär för 92/93orna.Men danmark som dom skulle möta kom aldrig satt de blev en enkel vinst till holma,tre poäng,yess.När vi kom hem igen så
satte vi oss och drack kaffe,kikade på nya utemöbler till trassen,och måla om.Det skulle behövas..Sen så räknade
pappa hur länge jag orkade stå och hoppa på studsmattan haha,och ja min kondition suger.10 min,va är det här ?
De är som att springa 2 km och det ska jag minst klara.Men aja,har inte gjort så mycket mer.Duschat och tvätta
naveln.Nu ska jag kika lite till på bloggar och sånt.Efter de blir de sängen,garanterat.Imorgon hinner jag nog inte
skriva eftersom det är dans.Men säkert på torsdag igen ! ciaao :)



Snyggt sö ;)

2010-05-05 | 07:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback