syster




    

 

knas brud




Funderar på att ta med mig kameran till praoen imorgon eller på fredag.Skulle vara kul med lite bilder där ifrån.
Får se hur det blir med det.Nu är de iallafall bara två dagar kvar sen är de skola som vanligt igen,både roligt och
tråkigt.Kul att träffa vännerna och förhoppningsvis så kommer månaden som är kvar nu att gå rätt fort.Men ändå
dåligt för jag kan tänka mig att de är lite prov och sånt som ska göras innan sommarlovet.Får hoppas att de blir
prima ändå.Och jag måste skaffa kläder till både avslutningen och konfirmationen,men jag hittar ju inget.. ? panik.
Men nu måste jag käka något och sen gå och lägga mig.Hör väl av mig imorgon igen ! kram ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback