onsdag

Hejj


Idag är alla elever på ärentuna hemma.Förhoppningsvis så jobbar alla och fixar ihop pengar.
Det är operation dagsverke och man ska samla in pengar till tjejer i sudan,satt dom ska kunna
få full utbildning istället för att bli gifta när de är 12 och få ungar när de är 14.

Eftersom jag valde att jobba hemma så sov jag till 10.Sen upp och städa i en timme eller två.
Hoppas att jag själv får en liten slant,känner mig grymt duktig för allt jag gjort ;) hehe.
Nu ska jag duscha,eller om jag steker lite i solen först,får se.






fin ! :D

2010-05-26 | 17:24:23

Åh saknar dig! Ses snart?!

Vi får ju göra om när vi fastnar i bussen eller hur? ;)

2010-05-29 | 00:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback