dålig update,I know

Hej

Har glömt bort bloggen i några dagar,har haft bättre saker för mig.Igår drog jag me
familjen till gävle.Köpte massa saker och käka gott.På hem vägen hämtade vi Fanny 
och sen hem.Jag och Fanny gick ut senare på kvällen,helt dött så vi gick hem istället
och träffa David och Pl.Och David blev kvar till ett eller nått och sen somnade jag,hehe.
Och i fredags trallade jag ut med Maja ett tag.Aja,har inte tid att skriva nått mer nu.
Ska grilla och umgås med bruden höhö.Hör av mig när jag får tid,peace.




Kavaj 499:- från BikBok
Bikini 159:- från Gina
Linne 99:- från Gina
Tröja 149:- från Gina
Lacktights 149:- från Gina
Två bh:ar 99:-/st från lindex
Skor 350:- från Skohuset

Kanske glömt nått.. ?
Hade iallafall tänkt att ha kavaj på avslutningen eftersom jag inte hittade någon klänning
.






skorna såg snygga ut ;)

2010-05-30 | 19:02:55

Shopoholic kallas det :-)

2010-05-31 | 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback