yea

Nu har jag packat,inte klart men jag har packat ner de mesta iallafall.Resten tar jag imorgon,
när jag använt de klart satt säga.Som typ smink,nått att sova i,mina linnen som jag hoppas
hinner torka och lite till.Jag hoppas och tror verkligen att vi kommer ha de riktigt nice i helgen.
Fett mys att bo i stuga me tjejerna liksom.Inte helt klart om vilka jag ska bo med men jag tror
de blir Alva,Jessica och Tova,härliga tjejer de ! ♥ Och hoppas på massvis me bilder också.
Har vi tur så blir dagarna som här,nollgradit eller kanske plusgrader,och en stekhet sol yea !
Hoppas att de blir så på söndag när vi åker skidor,då skulle allt vara perfa :)
Men jaja,jag ska orka gå upp sju imorgon också så måste sova.
Hör av mig på söndag igen så alla får ha en bra helg,Godnatt !


vårkänsla



ha det så kul bästaste ! ♥

2010-03-12 | 15:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback