undersvik

Tjenixen !

Jag vet att jag sa att jag skulle skriva igår men eftersom jag kom hem vid åtta och var helt slut
så orkade jag inte sätta mig vid datorn.Och när jag säger helt slut så menar jag verkligen de.
Man blir de efter en helg me tidiga mornar och sena nätter.Och sen en massa tider man måste
passa för att vi ska göra en massa saker..Fast vi var inte så bra på att hålla tiderna hehe.
Jag fick bo me Alva,Jessica och Therese,nice eftersom vi har grymt kul tillsammans,knasiga brudar.
Jag tror fresten att jag aldrig har druckit så mycket kaffe som jag drack i helgen.Eftersom de stog
framme hela tiden så gick vi dit hela tiden och drack,haha.Men a,vi har haft de bra.Dom två första
dagarna var vi i undersvik,hade grupper som vi träffades i och gjorde en massa saker,både lite roligt
och lite tråkigt.Sen sista dagen som var igår drog vi till järvsö och åkte skidor.De va nice.De vart en
vurpa också för både mig,alva och jessica.Först ramlade störtloppsalva på något konstigt sätt,sen
råkade jag åka på hennes stav eller var de va så jag också ramlade,och sen kommer jessica och åker
på min stav så hon också flyger omkull,knas haha.De måste sätt roligt ut..
Jag har massvis me bilder som jag tänkte lägga ut på fejjanboken,dock inte några sen vi åkte skidor
men jag får väl nöja mig me bilder sen undersvik.Så om någon vill se bilderna så får dom kolla på face.
Tar så lång tid att ladda upp här på bloggen.Men jag kommer uppdatera snart igen så kolla bloggen lite
då och då ! Hejpaaan :)



johanna,alva och jessica som snyggingarna !



haha helgen va ju helt klart bäst me er! saknar faktist undersvik, o alla skidbackar som va smått läskiga ^^

puss på er tjejer!

2010-03-15 | 18:43:02

haha, låter som ni haft kul (;

2010-03-15 | 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback