torsdag

Hejhej !

Igår blev de stan me alva,köpte bh och käkade.Sen vart de bråttom till dansen som började halv sex.
Och jag tycker att timmen går så himla fort när vi dansar,uppvärmning första kvarten sen rinner tiden
iväg och vi har lärt oss en ny dans varje gång på 45 minuter.Känns lite konstigt att vi inte tränar på en
och samma dans om vi ska ha uppvisning ? Vi har olika danser varje gång så de kan bli lite svårt ibland
att hinna me och så men de brukar kunna gå bra iallafall,fast jag vet inte,vi kanske inte ska ha någon
uppvisning ? Men huvudsaken man tycker de man gör är kul !

Idag är jag hemma från skolan.Har lite ont i halsen och är förkyld.Sen har jag varit så trött på lektionerna
den här veckan så jag har inte jobbat mycket alls.Så är hemma lite för att vila också.Men jag har sovit ut
till 10 sen käkat frulle och kollat på tv fram tills nu nästan.Så får väl börja göra lite matte så jag inte ligger
efter imorgon när jag är tillbaka.Sen skulle jag behöva städa rummet också,om jag orkar.

Men jaja,hör väl av mig senare.
Tjingeling ;)


bild sen i tisdags



<3

2010-03-18 | 12:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback