morfar 68 år !



Andreas kusin


KO-BO  den sköna kossan


___________________________________________________________________________

Börjar me att säga grattis till morfar på födelsedagen !
De förklarar va jag har gjort idag efter skulan.Åkte hem till mormor och morfar och fikade lite.
Sen medans vi väntade på att dom andra skulle komma så satte jag mig och pluggade till svenskaprov.
Och på tal om prov,fick reda på ett spanska prov idag och jag är grymt stolt,Mvg ohyes ! GREAT :D
Tillbaka till morfars 68-årsdag,när dom andra kommit så käka vi smörgåstårta,eller tacopaj för mig efter-
som jag inte är så mycket för smörgåstårta..Sen kollade jag,Adde och Hanna på Ko Bo,störtskön film som
vi älskade när vi var pluttisar.Sen efter att vi fikat me tårta,rann tiden iväg och vi åkte hem vid halv nio.
Nu har jag precis tagit en dusch och sen har mamma förhört mig på lite frågor i svenskan.Imorgon är de
onsdag,alltså dans.Så får se om jag orkar lägga in nått när jag kommer hem,annars hör jag väl av mig på
torsdag istället.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback