glader

Hellu !

Känner mig helt crazy och vill hitta på nått galet me dom bästa ! Helt hyperaktiv bara så där.
Om de skulle gå så skulle jag vilja uppleva alla underbart roliga minnen igen,men de skulle inte gå
att vara exakt som den man var förut.Tiden går och man förändras,de gör alla någon gång,eller ?
Jo de tror jag,tänker jag efter och ser tillbaka hur alla mina vänner var förut så märker man de verk-
ligen.Jag minns att jag och Alva alltid va helt knasiga tillsammans,vi gjorde så mycket roliga saker
på den tiden då de bara var du och jag,varje dag.Och jag kommer ihåg precis allting också,just för att
vi hade så kul tillsammans.De har vi såklart nu me,men på ett helt annat sätt.
Men jag saknar verkligen alla gamla tider,verkligen !

Går inte att ladda upp bilder just nu,crazy.Jag som tänkte slänga upp lite minnen men får väl ta de en
annan gång.



jag saknar dig, fan du skulle kommit hit <3

2010-03-26 | 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback