en snygg outfit ?



Va tycks om det här ?

Ett vitt tight linne me en grå stickad tröja över.På benen bärs svarta leggings me ett par vita fred perry skor.
Och sen pynta till lite me en snygg väska,armband och kanske ett halsband också ?
Enligt mig så tror jag nog att de skulle vara en snygg outfit !



snyggt !

och skorna är kärleeek!

2010-03-18 | 19:16:27

men gud! jag tänkte precis säga detsamma som maja sa.

kärlek till skorna! funderar på att köpa såna men vilken färg? vita är skit snyggt men svarta är mer praktiskt! ge mig råd? (a) allt bra annars? puss

2010-03-19 | 22:35:54

skit snygg outfit va jag tycker!

haha nu har jag typ blogg :)/ felicia

2010-03-21 | 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback