bra dagar

Ingen bra uppdatering här inte.Och så här kommer de säkert vara hela sommarlovet.
Inte tänker jag sitta inne och skriva flera inlägg om dagen iallafall.Not every day..
Men i onsdags så fick de bli stan med Maja.Sprang runt i affärer,käkade glass och som
vanligt käk på donken.Men får sluta med de nu,kommer bli stor som ett hus,feting.
Senare på kvällen följde jag me till Österby.Drog hem till Adam,själv körde jag cs medans
alla andra satt och garvade åt mig,huhu :( Nej men,de är nått som jag är riktigt hajj på fan ;)
Tror att jag och Majsan var hemma till halv ett iallafall sen sov vi halv tre efter att kollat på
Scary Movie,haha..

Igår tog vi moppen till aspo.Låg där och stekte i solen i någon timme.
Sen hem och tog de lungt ett tag.Duschade,käkade och sen ut på moppen vid halv elva.
Gled runt tills vi fick höra att de åker runt massa äckelpolacker och jagar folk.Hotar med kniv
och skit,idioter ! Men vi lever,jag har nyss kommit hem till Vattholma.Känns ganska lungt och
skönt.Inga planer för kvällen och tror inte jag orkar göra nått heller.Så jag stannar hemma,
tar de lungt och tar förmodligen igen lite sömn.Känner att de behövs,jag kommer inte ens
ihåg när jag lag mig före tolv senast.Säkert månader sen.Och jag orkar nästan ingenting.
Får ont i huvet flera gånger om dagen plus att allt bara snurrar ibland,helt knas så får ändra
på de tycker jag.Men nu pallar jag inte sitta och skriva längre,hittar på nått annat och skriver
senare igen.  Kram Totti 







feting nice ;D

men hatahatahata äckelmänniskorna :D

2010-06-18 | 21:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback