söndag

T j e n ö ö 

Sitter här,är trött och har tråkigt,tråkigt va ? Ah.Gick upp tidigt imorse för att titta
på systers match i tierp.Så blev de,och en himla massa bilder på tjejerna fick jag.
Efter matchen skjutsade pappa oss hem till mamma.Lämnade all packning och sen
drog till grillen och käka.Efter det har ja bara grejat lite här i rummet,snyggat till lite.
Blir nog lungt ikväll eftersom jag är så trött.Taggar till imorgon istället då Fanny 
kommer hit.Får se va vi hittar på för kul !
Men nu ska jag nog lägga mig och kolla på någon film.Vi hörs när vi hörs ;) tjaao.











Kunde Hanna ha Jossan's gammla fotbolls skor? eller hur blev det.. såg bilden och det ser ut som några jag känner igen, hehe ^^

<3

2010-06-22 | 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback