passar på..

Godmorgon ;)

Jag är redan uppe,pigg och alärt...eller inte.Men jag är tvungen att gå upp så här tidigt
för att jag är hundvakt om dagarna.Egentligen är mina två systrar också de men just
nu får jag inte liv i dom,och inte i Fanny heller.Så därför passar jag på att blogga lite
när alla sover och hunden är lugn.Senare idag åker fanny hem,tråkigt :( 
Men vi har haft de bra dom här dagarna.Fikat på hembageriet,solat,käkat glass och varit
ute med trevligt folk.Men vi tänkte hinna sola lite till innan hon tar bussen hem.Sen ikväll
får vi se va jag hittar på.Men de blir nog inte så mycket skrivande här iallafall..
Så aa,hör av mig när jag får tid.Tjao ! 

                           



söt tjej :)

2010-06-23 | 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback