yeye

Hellu !

Tillbaka nu och mår en aning bättre.Var till doktorn igår men dom sa inget mer än att jag var
svullen i halsen.Och nu känns de mycket bättre,pigg som fan.Så de blir grisslehamn i helgen.
Åker imorgon bitti vid 10 tiden.Ska försöka ta mig upp vid åtta för att duscha,packa och göra
mig klar.Så aa,blir en dålig uppdatering i helgen..som vanlig dåra..
 
-  

Sitter just nu på pappas dator eftersom min är lite off.
Finns en hel del gamla bilder så slänger upp lite och sen
blir de sängen,godnatt !





Hanna och alva,sötaa !


Hanna blond och brun


Jag och Hanna i lilla frittfall på grönalund,hon grinar nästan ? haha..


Ja och pappa cyklade upp och ner,najs :O




Pappa och någon ful häst jag red på jälla ridskola,länge sen..haha


Några av alla tusentals bilder !



hahaha, smexiiit ;)

2010-07-01 | 23:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback