O N S D A G - T O R S D A G

Tjenamörs !

Har inte uppdaterat för att jag inte har varit hemma.Nämligen så att jag drog till Österby igår kväll
vid 9 tiden.Mötte upp Maja och Pl och drog till Viktor där även Fredrik och Linus var.Vi bara satt och
pratade om allt möjligt.Senare vid halv 12 drog vi till simbadet och badade i de otroligt varma vattnet !
Tror de va 25 grader,skööönt.Efter de gick vi tillbaka till Viktor och grillade,najs.Tror jag och Maja kom
hem två.

Sen idag har vi också badat,också i simbadet.Satt på bryggan och käkade glass sen åkte vi ut med moppen
flera gånger under dagen.Sen tog jag halv elva bussen hem,satt någon läskig gubbe och kollade på mig hela
tiden,typ pratade till gud på något konstigt språk.Såklart fick jag panik och ringde runt till alla möjliga bara
för att fördröja tiden,haha.. Men jag lever ;) höhö
Nu är jag lite trötter jao,så kör på sängen.
Hör av mig imorgon,kanske..Godnatt ! 






höhö, lääääskig gubbe ;)

love u <3

2010-07-16 | 00:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback