HotHotHot

Hejj

Förlåt för en dålig uppdatering.Har inte haft ork till att sätta mig och skriva ett inlägg nu när de är så varmt.
Eller det är rättare sagt för varmt nu,nästan så man inte vet vart man ska ta vägen .. 

I går på dagen fick de bli aspbo med maja,känns som att vi bara har varit där på sista tiden fast när vi är där
så stannar vi aldrig så länge.Vi badade,lag oss och torka och samtidigt kom majas pappa dit med jordgubbar.
Sen kom vi hem och a,vet inte va jag gjorde fram till sex då pappa hämtade mig och syster.Vi käkade på grillen
och sen hem till holma.Drog också till laffsen för lite kvällsbad,skönt.

I dag har jag inte gjort någonting alls förutom att solat.Eller jo,legat nere i källaren haha..De är svalt där nere
så riktigt skönt att gå ner dit när de är så varmt både uppe och ute.Just nu sitter jag ute,med datorn i knäet.
Men sitter i skuggan pluss att de fläktar så då blir de inte lika varmt :)
Men a,ska kika vidare på lite bloggar !
Får se om jag hör av mig senare,tjao.



Helt ofixad totttti tidigare i dag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback