F r e d a g

Hej alla

Uppdaterade ingenting i går,hade ingen lust.Men jag började dagen med att åka
till aspbo.Solade,badade och umgicks med Majas mormor och morfar,moster och
hennes familj.Blev inte kvar där så länge,en timme kanske.Sen gjorde jag nästan
ingenting under hela dagen men senare på kvällen blev de simbadet men massa
roligt folk.Sen hem en stund och kolla läget.Här drack dom och sjöng singstar,najs.
Så jag sjöng lite jag med,haha.Sen åkte vi ut med moppen och träffade Adam också.

 _

Idag har jag inte gjort mycket alls.Va upp till affären med mamma och Lilly och
handlade mat och grejer till mig som ska vara ensam hemma hela helgen,skönt.
För en stund sen var jag med mamma och systrarna vid timmerkajjen,badade lite.
Men vattnet var äckligt så hoppade in i duschen direkt när jag kom hem.Och nu
sitter jag här.Ska snart ner och käka nått,eller nu kanske.Hör av mig när jag får
tid och lust till att blogga.Ciaaao


Nora och Maja i aspbo

Jag solandes i aspbo


du skulle tagit den andra bilden ju :O

haha <3

2010-07-09 | 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback