Bra kväll

Hej !

Har precis kommit hem från aspo.Tror vi kom dit vid tio.
Tände brasan och satt där och snackade skit med Fredrik och Oskar.
Efter ett tag började vi grilla,och efter de blev de bad.De var grymt
varmt i vattnet så stannade där en stund haha..Men sen gick vi upp.
Försökte få underkläderna att torka eftersom vi inte hade ombyte..
Men då skulle vi fått suttit där ett bra tag satt istället körde vi en
runda på bruket och sen hem.Och nu har jag hängt upp allt och tvättat
skitiga fötter,hubbahubba.Skulle vara riktigt skönt att ligga i sängen nu
satt jag tror jag kör på de ! Hör av mig imorgon..maybee.. Godnatt :)



Brinnande varm stekhet eeeeeeeeeld !


Mooooonster,halvnaket moooonster !

- nu är jag trött...och oseriös ! gött








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback