skolan har börjat nu,diss

HejHej !
Inlägget igår vart slarvigt skrivet men de jag ville säga va bara att jag vänt
på dygnet.Och de är ju inte så bra nu när skolan börjat..
Igårkväll gick jag och lag mig halv 10,och a de va länge sen jag lag mig så
tidigt.Men även fast jag lag mig så tidigt så hjälpte de ingenting.Har varit dunder
trött i skolan och bara efter att jag kom hem va jag helt slut.Men jag får skylla mig
själv,jag vet ! Men första dagen är nu avklarad och vi har fått nytt schema och nya
elever i klassen.Fyra stycken,så nu är vi många..för många !
Efter skolan drog jag o Alva hem till mig.Vi har suttit och kollat på One tree hill i
några timmar,chill ! Och jag har aldrig sätt serien förut,konstigt nog.Hade hört innan
att den va skitbra och de precis va den var.Mycket bättre än va jag trodde så den hoppas
jag att jag få kolla fler avsnitt av.Nu har jag precis badat och klockan är 22.40.
Alldeles för mycket för mig så ska ta och sova nu.
Hör av mig imorgon någon gång,får se om jag hinner innan jag drar och åker skrillor !
Godnattkram ;D


haha,någon muppbild !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback