min helg

Tjobree.
Kom precis hem från stan.Åkte med alva till musikens hus och kollade på musik direkt
där hennes pöjk var med o sjöng.Va där i cirka fyra timmar och sen på hemvägen stanna
vi på max o käkade.Ångrade att jag inte tog med mig kameran,hade varit kul och knäppt
lite bilder på alla band o så.Får komma ihåg den tills nästa gång om de blir nån!
Och juste,tjejkvällen igår va nice.Vi beställde pizza och gick hem och käkade.Efter de satte
vi oss o glodde på fjorton suger,o dialekten är så skön haha ! Och efter vi tittat på den så
vet jag inte riktigt va vi gjorde,lyssnade musik och garvade åt raggningsrepliker haha  ;D
Jag och Alva kom väl hem 12 tror ja.Hon stannade och sov hos mig inatt,och sen vaknade
vi en förns ett kanske ? Vi bakade ... riddare någonting och sen for hem till Alva och fixa oss.
Så de har varit en bra helg för mig,förutom fredagen som var lite tråkig..
Nu tänkte jag snart sova,börjar 09.15 imorrn så kan sova lite längre,skööönt !
Hörs sometime,godnatt.
 






en bra kväll- får göra sånt här oftare tjejer ! ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback