min dator är mentalt dum i huvet

TjooHej !
Jag hade tänkt att lägga upp lite bilder som jag knäppt me nya kameran men
de går inte att ladda upp några bilder på varken bloggen,bdb eller facebook.
Vet inte varför men de kommer upp sän där "webbsidan kan inte visas".
Sen har min dator blivit hur seg som helst.Kanske beror på att korten på kameran
har större minne eller hur man säger.Sen har jag virus också..
Men aja,de går iallfall att skriva och de är väl tur de.Måste säga att jag är grymt
nöjd me kameran också.Den va mycket bätttre än va jag trodde.Nu så orkar jag
inte gå ut och knäppa nått och de är mörkt också men imorgon så tänkte jag fara
ut.Får väl se om de går att ladda upp bilderna,antagligen inte men vi får väl se.
Jag är också nöjd me soffan som jag fick av pappa i julklapp.Har satt upp spegeln
och alla hyllor så nu är de nästan klart,toppen !
Ikväll blir de nog rätt lungt för min del.
Kanske ska åka me och handla snart,får se.
Men hör av mig någon gång !
Ciaoo bitches !



du får komma hit på måndag och ladda upp bilder ;) <3

2010-01-02 | 21:45:17

Skulle du vilja vara så snäll och rösta på mig i en tävling jag är med i? (A)

det skulle betyda jätte mycket! Inlägget som tävlingen finns länkad till heter: RÖSTA PÅ MIG!

och jag är numer 10!

Tack så jätte mycket isåfall! <3

2010-01-03 | 08:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback