Idag

Tjoblahej ;)
Inte för att ordet finns men a,lite kul me knasiga ord,haha.
Iallafall så var de skönt att börja senare idag,så borde de va varje dag.
Vi började kvart över nio,hade so i en och en halv timme.Sen hade vi
rast i 45 min,efter de spanska sen lunch på en timme och 10 min och
sen till sist no tills två.Vi hade bara tre lektioner,nästan mindre lektioner
än rast kändes de som.Satt så tycker jag att de borde vara varje dag !
När jag kom hem fick jag däremot sätta mig och plugga.Ska igentligen
ha läst en bok i 40 min fast de har jag inte hunnit,hehe.Men tänkte göra
de nu snart.Har hunnit kommit till mamma också och träffat emelie en
snabbis och sen felicia och signe ett tag.Trevliga tjejer de ;)
Senare om jag hinner så tänkte jag försöka hitta en ny bakrund till bloggen.
Den här börjar bli lite tråkig.Så kanske hör av mig senare för nu måste
jag hur som helst läsa !
Tjao ;D


vill ha sommar nu,tack !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback