snart helg,superbra !

Tjaa !
Igår vare dans för första gången som jag sagt tidigare.
De va faktist riktigt kul men lite svårt och hänga med
när de går så fort.Men de va ju första gången så jag antar
att man inte måste kunna de på en gång.Så nästa onsdag
är de dags igen.Idag har jag varit en sväng till stan för att
köpa tights.Och hittade ett par på vila me dragkedja nertill.
Så nu har jag kläder inför 40års festen.Imorgon så är de
stan me milla som gäller.Först leta prao och sen bio,som jag
också sagt i förra inlägget..
Min helg kommer iallafall att bli toppenbra ;)
Men nu äre sovdags så jag hör kanske hör
av mig imorgonkväll om jag orkar.
Bamsegodnattkram !


mina tights som jag tänkte ha till en färgad midje-kjol på lördag


och en knasbild på mig o trisse,och man är så sexig i mössan haha !



snyyygggga :D

2010-02-12 | 09:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback