sjuk

HejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHej !
Och de märks att jag har tråkigt... hehe.
Har varit hemma hela dagen och haft lite ont i halsen.Har dessutom haft
tråkigt,som fan.Gick upp och käkade frukost vid sju som vanligt,sen gick
jag och la mig o kollade på Andra Avenyn och efter de nått annat program.
Sen somnade jag och vaknade 12 igen.Och sen dess har jag pluggat
till no provet imorrn och städat rummet.Och tjänat ihop lite cash till lack-
leggings eller nått liknande jag kan ha på mammas 40års fest.
Så,nu vet  man va jag gjort i minsta lilla detalj..
Men jag har tråkigast och bestämde mig för att skriva litet tråkigt inlägg.
Så man får stå ut me att jag är lite rutten ibland,hehe !
Aja,jag snackar gojja..
KYSS







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback