melodifestivalen 2010,deltävling 4

Hej igen !
Har precis kikat på alla åtta bidragen i melodifestivalen.De här är nog första gången
jag ser de i år.När man var yngre kollade man jämt på de och gick och längtade till
varenda lördagkväll klockan åtta.Men sen blev alla bidrag bara sämre och sämre så
jag slutade kolla.Men nu så hade jag ändå ingenting att göra så jag satte mig och
kollade.Och den här gången tycker jag nog att dom flesta låtarna var helt okej.
Även fast de kanske inte riktigt är min stil..Men annars brukar nästan alla låtar i finalen
vara dåliga.Men den här gången var de säkert 6/8 som var okej i bara en deltävling.

Jaja,bara för att jag kände för att skriva ett tråkigt och ointressant inlägg..ha-ha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback