lovet slut,hej tråkiga skola

Hej igen !
Måste säga att kladdkakan var riktigt god,haha.Fan va vi är duktiga ;)
Imorgon är de skola,känns tråkigt.Men jag behöver slita mig från datorn lite.
Har bara suttit och dega i två hela dagar,inte bra.Men de har hänt andra saker
under lovet också,jag har ju träffat Maja nån dag och Fanny några dagar.Vart
till stockholm och lite mer.Men jag har varit uppe lite för länge också så därför
tänkte jag sova nu.Är grymt trött...
Får se om jag har tid att blogga imorgon,först blir de skola till tre sen ska jag
och Maja förmodligen till unkan.Så jag hör av mig när jag får tid !
NattiNatti :)


jag o fanny


skit fint foto :D

2010-03-01 | 15:10:57

tove skulle inte du ta bort mig på den bilden?!?!

2010-03-01 | 21:02:35

har du tagit den bilden hemma? :)

2010-03-02 | 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback