i onsdags

Maja kom till mig och vi gick ut me kamerorna.Vart inte så mycke bilder men istället
gick vi upp till IP där pappa var.Drack tee och varm saft och hade de mysigt.
Senare åkte vi till Österby,hem och käka och sen drog vi till unkan på en gång.
Kom hem runt tolv kanske ? Sova och sen upp klockan sju för att åka till Stockholm.
Kom dit,shoppade lite kläder i Kista galleria.Sen till Stureplan för att bli sminkade
och fotade.Och ja,de gick fint förutom att jag vart helt hemsk på bilderna.Men aja,
kanske får komma dit igen och då ska jag fan sminka mig själv ;)
Efter de så åkte vi tillbaka till Kista galleria och käkade o shoppade lite mera,haha.
De vart till slut en helt okej dag ! Tänkte snart lägga upp lite bilder också.

Och vet ni,idag fyller bästaste Maja 15 hela år !
Så ett stort grattis till henne och hoppas du får en bra dag hjärtat ♥





tack bästaste, och du ska lägga upp bilderna på dig.

Dom vart skit fina <3

2010-02-26 | 15:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback