fotbad

Hello,

Sitter me fötterna i ett vibrerande fotbad.Ganska skönt men svider lite eftersom
jag och Fanny sov me plastpåsar på fötterna me oljor i.Och tror inte mina fötter
tål de eftersom de har svidit och dom är typ röda.. ? Men får hoppas att det här
hjälper så jag slipper sitta och slå på fötterna haha.Och ja,känns som att jag iggat
de här me design som jag skulle fixa idag.Men tror att jag fixar den på fredag.
För på torsdag drar jag och Fanny till stockholm och blir sminkade av makeup
artister och fotade av fotografer och förhoppningvis så kanske jag kan använda
dom bilderna till min header.Så jag tror jag väntar några dagar.Men jag skulle
ändå vilja fixa satt jag har ett annat teckensnitt menyn osv.
Om de är någon som kan sånt och har tid att hjäpa mig så skulle de va bra ! :)
Nu ska jag väl börja fixa lite till mammas present,men tråkigt nog så kan jag inte
skriva ut va hon ska få här för att hon läser nämligen min blogg..
Men får se om de blir nå mer inlägg idag,
hej så länge !








blev ju fint nu :)

men kan hjälpa dig <3

2010-02-23 | 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback