dans imorrn,tagga ! 40års fest,tagga !

Tjenare !
Idag är de tisdag,en helt vanlig tisdag.Inte hänt så mycket.
Har bara pluggat hela dagen,först i skolan och direkt när jag
kom hem satte jag mig och läste på till so-provet vi har imorrn.
Men det där kan jag nu så inga problems ;)
Men imorrn då jävlar händer de,dansen börjar ! De ska riktigt
kul att få börja på dans.Och känns skönt att jag känner näMin h4stan
halva gruppen,eller a fem stycken.Så de ska nog bli bra !
Min helg är redan planerad,och den kommer blir otroligt bra den me.
På fredag drar jag och Milla in till stan och letar praoplats.Efter de ska
vi förmodligen gå på bio.Och troligen blir de Farsan för den verkar skön haha ;)
På lördag har mamma 40års fest i tolvan och de kommer massa folk så jag har
lovat att knäppa kort under kvällen och hjälpa till me lite fördrinkar o sånt.

Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer.Pappa ska förhöra so'n en gång
och sen ska jag kolla på nått nytt progam och käka nyponsoppa o glass till de !
Så vi avslutar här,hare fint ;)


Här kommer jag,jessica och alva,wohoo va kul vi kommer ha tjejer !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback