måndag

Finns inte så mycket att skriva om idag,har inte gjort så mycket mer än att åkt skoter,slappat,druckit kaffe,
och kollat runt på kameror.Tror att jag köper en canon eos 500D,ser ut att vara perfekt för mig som inte "fotar" sådär jätte mycket,fast det är riktigt kul.Skulle kunna gå en kurs eller nått och lära mig lite mer men just nu tas
de oftast bilder på mina vänner eller när vi träffar släkt osv..Iallafall så hoppas jag att få köpa kameran nu i mellandagarna.Hoppas att jag blir av med min sony också,vill bli av med den snabbt så ska nog sänka priset lite.
Imorgon åker jag med Maja och hennes pappa till Stockholm och shoppar,hoppas det finns några kläder kvar ?
När man är lite sent ute brukar det oftast bara vara förstora storlekar kvar,fast har bara hållt på i en dag en så
länge så borde finnas lite kläder kvar åt oss,hoppas de ! Nu ska jag slå på en bra film och efter det sova så
jag orkar gå upp imorgon.Lägger in några bilder från julafton också :)
Josefine & Anders gick tomtar hos grannen
Baileys ♥
aa va säger man ? det gäller att bjuda på sig själv när man kör sharader ;)


shoppa loss!

2010-12-27 | 19:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback