ovärt att vara i skolan..

Men tjaa
Hemma igen efter två lektioner.Hade svenska och no sen skulle vi egentligen ha idrott men den va inställd.
Då skulle vi haft tre timmars lunch sen dans i en timme med hela skolan.Vem pallar sitta i skolan tre timmar
för att vänta på dans ? så jag,markus,cecilia och oscar gick hem till oscar.Hann inte komma  innanför dörren
förns pappa kom och hämtade mig.Och nu sitter jag hemma,funderar på att kolla på film,eller sova ?
Fick veta mina betyg i matte och no också,samma som förra terminen,VG.Ahhhh men palla,jag vill ta med mig
pappa och åka till gränby,men han vill inte :( får sova istället då..Heiiiipa '
damp :))))))))))))


puckooo ;)

2010-12-20 | 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback