grattis till mig dåra !


Fyller femton idag då,grattis till moi ! Pappa syster och även mamma
var här och firade mig på morgonen.Myste med extra god frulle och
fick min present,en ny bärbar,precis va jag ville ha.Stoooort tack till
min älskade mamma och pappa ♥ Vid åtta fick pappa slita bort mig
från datorn,var ju tvungen att åka till skolan med..tråkigt nog..
Fick massa grattis från fina personer i skolan också,tack igen ♥
Nu på kvällen vare tänkt att vi skulle ha kalas.Blev bara farmor 
och sen kom morfar in också.Får träffa farfar,farbror moster och 
alla andra som skulle kommit idag  en annan dag.Av farmor fick jag 
ett sött halsband plus 500kr insatt på kontot,great.Just nu finns det
inga bilder att lägga upp,har inte hunnit fart över några bilder eller
 nått än men ska försöka hinna med det lite senare.
Ska duscha också,verkar bli sent ehehe.
Bloggar inge mer idag,kanske imorgon om jag orkar..Godnatt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback