blev inte så mycket..

Nu är jag äntligen hemma igen,så sjukt mycket folk så det var nästan bara jobbigt att trängas med
alla i affärerna och bråka om vem som ska ha vad haha.Hade räknat me att fått med mig betydligt
mer hem än va jag egentligen fick.Blev bara två toppar (blusar),ett svart baslinne,tre ringar och ett
par skor.Handlade knappt över 1000kr.På torsdag åker jag och Maja in till uppsala och kollar efter
tights och jeans för det var egentligen det jag skulle inhandlat idag,ehehe.Blev inte så bra bilder på
det jag köpte,men man ser iallafall va det är haha ?
blus 99:- från gina
också från gina 125 :-
449:- från din sko
dom två till vänster är från glitter och den stora ringen till höger är från
gina


hihi, snygga ringar ;)

2010-12-28 | 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback