latis fredag

Nämmen tja
Har nästan inte gjort ett skit idag.Vaknade vid halv ett,gick upp och bakade kladdkaka med syster.
Sen blev det kaffe och kladdkaka med pappa,syster och någon gubbe som var här och kollade i
vardagsrummet.Vi måste tydligen riva govlet och taket där inne och göra om,eller nått sånt.
Hur som helst så är det ganska bra att vi får göra det eftersom det ändå är så fult där inne ! :) enligt mig..
Sen vid fyra smeta jag på cocos olja och lag mig ute och solade.Fick inte så mycket färg eftersom solen
inte är så stark på eftermiddagen.Men är det varmt och soligt imorgon så måste jag bättra på brännan.
Nu för inte så länge sen käkade vi pizza på trassen,och snart blir det film med en massa godis och chips.
Tjockis familj,ohja ! Är för trött för att hitta på något idag så istället blir det fest hos Emelie och Martin imorgon,
det kommer bli bra,det ska vi se till ;) Men jaja,orkar inte skriva något mer nu.
Jag snor Majas..ha det king, tjingeliing !

- vet att det är tajming för en ny design,så tänkte greja med det lite senare om jag orkar -




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback