inte ens halva dög..

Nämmen Hej
Kom hem tidigare än bestämt,annars skulle vi ta halv tolv tåget från stan men istället tog jag och Maja
tåget som gick halv elva.Blev så eftersom filmen var typ dåligast..Man fattade ingenting och bilden var
helt cp.Så vi kollade inte ens på halva innan vi bestämde oss för att dra där ifrån haha..Konstigt att vi
alltid tar fel filmer.Tänkte ta Bröderna Karlssons först,men sen ändrade vi oss.Det var dumt eftersom
det första brukar bli bäst.Så a,7x- lika barn leka bäst är ingen film jag rekomenderar..
Men det gjorde ingenting att vi åkte till stan,fick med mig en väska hem,och det var på tiden eftersom
min andra som jag brukar använda börjar bli lite sliten.Sen så bestämde jag mig för att behålla kavajen
och kanske köpa skinnjackan senare.Kanske kommer bild på kavajen och väskan imorgon,om jag orkar.
Nu tänkte jag kika på Fångarna på fortet när alla bloggare kör,om det går att kolla dvs.Hörs imorrn då,
Kraaam.

 
Innan stan



söt tjej :)

2010-08-28 | 14:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback