stan hela dagen

Tjaaaaa

Har inte hunnit med bloggen idag,har för de mesta varit i stan.Berättade i förra inlägget att jag
skulle in och käka o så.Och så blev de,hann med en sväng in till gränby också.Köpte ett par skor.
Sen hann jag knappt komma hem innan jag skulle tillbaka till stan igen.Hann bara hem o fixa mig
och tog sen halv åtta tåget in.Träffade Maja,Emelie,Sofia och två tjejer till som jag inte känner.
Hände inte så mycket,förutom att nån jävla ***** jagade oss och skrek slyna o dvärg ? Äckel..
Hon spottade på Sofia också,fräsch tjej.Innan vi åkte hem träffade vi Alva också,booii.
Men jaja,slänger upp en bild på skorna bara sen får de räcka !
Hare göttti :)






smexxxxiaa ;)

och hon där .... kan dö!

2010-04-06 | 23:44:01

haha aa jävla kärring asså ;)

2010-04-06 | 23:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback