nu är klockan för mycket...igen !

HejHallå !
Nu har klockan sprungit iväg,alldelles för sent för mig att sitta uppe nu.De blir alltid likadant.
Jag bestämmer mig för att duscha vid åtta och sen sitta en liten stund vid datorn och sen sova.
Men jag sitter alltid kvar här endå.Egentligen är de inte så sent om ma jämför med hur länge jag
är uppe på helgerna..Men eftersom jag sitter och gäspar 24/7 på lektionerna så bör jag sova vid
halv 10 eller 10..

Men orka prata om de,får hoppas att vi överlever morgondagen iallafall.De har typ blivit nått
vulkanutbrott på Island så de kommer aska över hela Sverige.Fattade inte så mycket,får bara
hoppas på att vi överlever.Eftersom de va fullt me giftiga ämen i askan ;S
Sen stog de att sommaren kanske skulle bli kallare :O ,får hoppas på att de inte stämmer !
Här skare stekas,bli bruna o fina haha.Nejmen nu börjar jag babbla om massa skit så avslutar här.
Hör kanske av mig imorgon efter tha school,annars nån annan gång i livet !
Pusshej





fin bild!

2010-04-16 | 14:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback